Basistraining

Werd de jaarlijkse afrekening stook- en servicekosten in het verleden gezien als een puur  administratieve taak, tegenwoordig vergt deze discipline gespecialiseerde medewerkers die over meer competenties moeten beschikken.

Om specialist op het vakgebied servicekosten te worden, organiseert ConsuManagement vanuit de praktijk de Basistraining Warmte- en Servicekosten. 

Quotes van deelnemers
"Doordat ik nu beter weet waar het om gaat worden de kosten rechtvaardiger doorberekend. Er zijn minder bewoners die klagen over de afrekening stook- en servicekosten. Dat geeft mij het gevoel dat ik heb meegewerkt aan een betere verstandhouding tussen organisatie en huurder."

"Met meer kennis over de warmtewet, de servicekosten en de richtlijnen van de huurcommissie ben ik beter in staat om de administratie zo in te richten dat de kosten op een rechtvaardigere manier verdeeld en belast worden."

Voor wie is de training bestemd:

  • Medewerkers Servicekosten
  • Medewerkers Huuradministratie
  • Medewerkers Financiële administratie
  • Medewerkers die de communicatietraining van ConsuManagement hebben gevolgd